Administrator receptie
Salvia Med &Spa
№11618145, 20 декабря 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 8 000 До 12 000 MDL
График:
По сменному графику
Место работы:
На территории работодателя
Căutăm Administrator Recepție care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților centrului de medicină estetică Salvia Med&Spa și să îmbunătățim relația cu clienții.
Despre noi
Centru de Medicină Salvia Med&Spa oferă servicii de medicină estetică de înaltă calitate. Ne ajutăm clienții prestând servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de estetică, preț și calitate.
Descrierea jobului
Pe postul de Administrator Recepție vei fi responsabil de 7 obiective importante:
Să întâmpini clienți și să răspunzi la întrebările acestora;
Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor clienți;
Să programezi clienți la ședințe și să confirmi programările;
Să construiești relații cu clienții de lungă durată;
Să înregistrezi toți clienții în sistemul de programări;
Să completezi raportul de încasări zilnic;
Să încasezi bani și să emiți cec de casă;
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Oferim unui salariu motivant;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 08.00 la 20.00, Sâmbătă zi scurtă;
Grafic flexibil, 2 zile peste 2;
Lucru în centrul orașului
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Pachet social complet;
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții;
Ai experiență în poziție similară, administrator recepție;
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
Ai cunoștințe de MS Office;
Cunoști limba română și rusă fluent, limba engleză constituie un avantaj.
Despre noi
Centru de Medicină Salvia Med&Spa oferă servicii de medicină estetică de înaltă calitate. Ne ajutăm clienții prestând servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de estetică, preț și calitate.
Descrierea jobului
Pe postul de Administrator Recepție vei fi responsabil de 7 obiective importante:
Să întâmpini clienți și să răspunzi la întrebările acestora;
Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor clienți;
Să programezi clienți la ședințe și să confirmi programările;
Să construiești relații cu clienții de lungă durată;
Să înregistrezi toți clienții în sistemul de programări;
Să completezi raportul de încasări zilnic;
Să încasezi bani și să emiți cec de casă;
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Oferim unui salariu motivant;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 08.00 la 20.00, Sâmbătă zi scurtă;
Grafic flexibil, 2 zile peste 2;
Lucru în centrul orașului
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Pachet social complet;
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții;
Ai experiență în poziție similară, administrator recepție;
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
Ai cunoștințe de MS Office;
Cunoști limba română și rusă fluent, limba engleză constituie un avantaj.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено