Recruiter
PERSONAL GARANT SRL
№11174660, 18 ianuarie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
CUNOȘTINȚE ȘI CALIFICĂRI NECESARE:
- cunoaște limba română și rusă fluent;
- cunoștințe bune de secretariat si custom care;
- cunoștinte Microsoft Office;
- se caracterizează prin responsabilitate, amabilitate, atitudine pro-activă;
RESPONSABILITĂȚI:
- realizarea activitaților zilnice de secretariat/ office mangement;
- deservirea calitativă a clienților, gestionarea oficiului;
- acordarea de consultanță telefonic cit si in oficiu;
- efectuarea apelurilor telefonice la necesitate, procesarea cererilor primite;
- activitati de birou cum ar fi: întocmirea contractelor de muncă, completarea fiselor personale, calcularea cheltuielilor de deplasare, pregatirea - pachetelor de acte pentru toate tipurile de vize, evidența expirării contractelor, etc.
BENEFICII:
- salariu competitiv, partea fixă 5000 lei + comision de la 1000 lei din fiecare contract incheiat in dependenta de calificarea persoanei recrutate (mediu 8 contracte lunar);
- program: luni - vineri 9:00 – 18:00;
- oficiu cu amplasare comodă și accesibilă, centru orasului;
- pachet social deplin;
- posibile deplarari peste hotarele tarii cu scopul ridicarii calificarii profesionale;
- oportunități de creștere profesională și financiară;
- cunoaște limba română și rusă fluent;
- cunoștințe bune de secretariat si custom care;
- cunoștinte Microsoft Office;
- se caracterizează prin responsabilitate, amabilitate, atitudine pro-activă;
RESPONSABILITĂȚI:
- realizarea activitaților zilnice de secretariat/ office mangement;
- deservirea calitativă a clienților, gestionarea oficiului;
- acordarea de consultanță telefonic cit si in oficiu;
- efectuarea apelurilor telefonice la necesitate, procesarea cererilor primite;
- activitati de birou cum ar fi: întocmirea contractelor de muncă, completarea fiselor personale, calcularea cheltuielilor de deplasare, pregatirea - pachetelor de acte pentru toate tipurile de vize, evidența expirării contractelor, etc.
BENEFICII:
- salariu competitiv, partea fixă 5000 lei + comision de la 1000 lei din fiecare contract incheiat in dependenta de calificarea persoanei recrutate (mediu 8 contracte lunar);
- program: luni - vineri 9:00 – 18:00;
- oficiu cu amplasare comodă și accesibilă, centru orasului;
- pachet social deplin;
- posibile deplarari peste hotarele tarii cu scopul ridicarii calificarii profesionale;
- oportunități de creștere profesională și financiară;
Telefon:
Persoana de contact:
Pavel Rotari
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut