Operator call-center
QIWI-Moldova
№7641280, 15 mai 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii-speciale
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Munca in schimburi
Vrei un venit lunar proporțional efortului depus?
Ești o persoană comunicabilă?
Vrei să lucrezi într-o companie stabilă pe piața locală, cu performanțe înalte și obiective ambițioase?
Vrei colegi faini, care se ajută reciproc și spun glume la pauza de cafea;
Știi să spui în loc de Nu pot/ știu/vreau ,,Hai să încercăm”.
Locul tău este aici, în Echipa noastră.
COMPETENȚE:
• Cunoașterea limbilor rusă și română la nivel avansat;
• Competențe de comunicare verbală (dicție clară și vorbire corectă);
• Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
• Rezistență la stres;
• Calități personale: tendință de a lucra și de a învăța, încredere, onestitate, responsabilitate, disciplină, punctualitate.
BENEFICII:
• Salariu competitiv și alte beneficii financiare;
• Program de muncă flexibil în schimburi
• Tichete de masa în valoare de 45 lei/zi;
• Suport managerial pentru creșterea ta profesională
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Activitate într-un mediu dinamic si profesionist;
Cine suntem noi?
http://qiwi.md/despre-noi/
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de email indicată în acest mesaj, cu mențiunea ,,operator call –center.”
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu
Ești o persoană comunicabilă?
Vrei să lucrezi într-o companie stabilă pe piața locală, cu performanțe înalte și obiective ambițioase?
Vrei colegi faini, care se ajută reciproc și spun glume la pauza de cafea;
Știi să spui în loc de Nu pot/ știu/vreau ,,Hai să încercăm”.
Locul tău este aici, în Echipa noastră.
COMPETENȚE:
• Cunoașterea limbilor rusă și română la nivel avansat;
• Competențe de comunicare verbală (dicție clară și vorbire corectă);
• Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
• Rezistență la stres;
• Calități personale: tendință de a lucra și de a învăța, încredere, onestitate, responsabilitate, disciplină, punctualitate.
BENEFICII:
• Salariu competitiv și alte beneficii financiare;
• Program de muncă flexibil în schimburi
• Tichete de masa în valoare de 45 lei/zi;
• Suport managerial pentru creșterea ta profesională
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Activitate într-un mediu dinamic si profesionist;
Cine suntem noi?
http://qiwi.md/despre-noi/
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de email indicată în acest mesaj, cu mențiunea ,,operator call –center.”
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut