Inginer tehnic
SARTOROM
№5009370, 24 aprilie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă este in București, România.
Principalele sarcini şi responsabilităţi ale postului:
Efectuarea instalărilor aparatelor comercializate de către companie
Efectuarea intervenţiilor de service în garanţie
Efectuarea de reparaţii şi revizii în postgaranţie
Efectuarea reviziilor aferente contractelor de întreţinere periodică
Completarea actelor aferente sarcinilor enumerate mai sus (procese verbale de predare-primire, de punere în funcţiune, certificate de garanţie şi de calitate, certificate de calibrare, revizie etc.) conform procedurilor SMI
Conceperea şi redactarea la termen a tuturor documentelor interne şi externe conform standardului SMI de management al calităţii
Completarea ERP
Cerinţe specifice postului:
Experienţă profesională : minim 3 ani într-un post similar
Studii: superioare tehnice: electronică, electrotehnică
Limbi străine: cunostinte temeinice de engleza si/sau germana
Cunoştinţe PC : Windows, Office
Carnet conducere cat. B
Competenţe de cunoaştere
Utilizarea metodelor şi tehnicilor de execuţie specifice domeniului de activitate
Cunoaşterea bazelor tehnologiei informaţiei
Capacitatea de a comunica în scris şi verbal într-o limbă de circulaţie internaţională (engleză si/sau germană) în domeniile tehnice în care are competenţă.
Capacitatea de a elabora devize de plată, contracte şi oferte în domeniile tehnice aferente postului său.
Competenţe de specialitate
Utilizarea echipamentelor informatice (laptop, echipamente specifice) în executarea lucrărilor tehnice şi specifice de service
Receptivitate, înţelegerea corectă a problemelor, asumarea de responsabilităţi
Comunicare, flexibilitate,înţelegerea şi respectarea opiniei celorlalţi
Perfecţionare permanentă,inclusiv în domenii colaterale profesiei de bază, stabilirea priorităţilor, corelarea cu cele ale celorlalte departamente.
Comunicare, acurateţea limbajului, înţelegerea corectă a problemelor, asumarea de responsabilităţi.
Inteligenţă, atenţie concentrată şi distributivă
Iniţiativă, memorie vizuală, spirit organizatoric,punctualitate
Rezistenţă mare la stres, integritate fizica
Ce oferim:
Mediu de lucru foarte placut
Trainiguri periodice in strainatate si posibilitati multiple de dezvoltare personala
Pachet salarial atractiv
Bonusuri de performanta
Autoturism de serviciu
Principalele sarcini şi responsabilităţi ale postului:
Efectuarea instalărilor aparatelor comercializate de către companie
Efectuarea intervenţiilor de service în garanţie
Efectuarea de reparaţii şi revizii în postgaranţie
Efectuarea reviziilor aferente contractelor de întreţinere periodică
Completarea actelor aferente sarcinilor enumerate mai sus (procese verbale de predare-primire, de punere în funcţiune, certificate de garanţie şi de calitate, certificate de calibrare, revizie etc.) conform procedurilor SMI
Conceperea şi redactarea la termen a tuturor documentelor interne şi externe conform standardului SMI de management al calităţii
Completarea ERP
Cerinţe specifice postului:
Experienţă profesională : minim 3 ani într-un post similar
Studii: superioare tehnice: electronică, electrotehnică
Limbi străine: cunostinte temeinice de engleza si/sau germana
Cunoştinţe PC : Windows, Office
Carnet conducere cat. B
Competenţe de cunoaştere
Utilizarea metodelor şi tehnicilor de execuţie specifice domeniului de activitate
Cunoaşterea bazelor tehnologiei informaţiei
Capacitatea de a comunica în scris şi verbal într-o limbă de circulaţie internaţională (engleză si/sau germană) în domeniile tehnice în care are competenţă.
Capacitatea de a elabora devize de plată, contracte şi oferte în domeniile tehnice aferente postului său.
Competenţe de specialitate
Utilizarea echipamentelor informatice (laptop, echipamente specifice) în executarea lucrărilor tehnice şi specifice de service
Receptivitate, înţelegerea corectă a problemelor, asumarea de responsabilităţi
Comunicare, flexibilitate,înţelegerea şi respectarea opiniei celorlalţi
Perfecţionare permanentă,inclusiv în domenii colaterale profesiei de bază, stabilirea priorităţilor, corelarea cu cele ale celorlalte departamente.
Comunicare, acurateţea limbajului, înţelegerea corectă a problemelor, asumarea de responsabilităţi.
Inteligenţă, atenţie concentrată şi distributivă
Iniţiativă, memorie vizuală, spirit organizatoric,punctualitate
Rezistenţă mare la stres, integritate fizica
Ce oferim:
Mediu de lucru foarte placut
Trainiguri periodice in strainatate si posibilitati multiple de dezvoltare personala
Pachet salarial atractiv
Bonusuri de performanta
Autoturism de serviciu
Telefon:
Persoana de contact:
Daniel Ormenisan
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut