Contabil(ă)
Pegas
№14938576, 11 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Vino alături de noi într-o echipă profesionistă, dinamică și unită care zilnic muncește cu dragoste pentru clienții noștri.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în domeniu;
Experiența anterioară de cel puțin 2 ani în poziția de contabil
Cunoașterea legislaţiei în domeniu;
Cunostinte softului specializat de evidenţă contabilă 1C și MS Office (Word, Excel, Outlook) - utilizator încrezut;
Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilitățile postului:
Operatiuni de import;
Introducerea facturilor privind serviciile;
Facturarea arenda;
Refacturarea cheltuielelor comunale;
Intocmirea actelor de achizitie a serviciilor;
Evidenta mijloacelor fixe si pieselor utilizate pentru reparatia lor;
Evidenta cheltuielilor privind transportarea angajatilor;
Verificarea corectitudinii facturilor primite privind discounturile acordate;
Intocmirea darilor de seama fiscale, statistice legate de sectorul atribuit.
Oferta noastră:
Program de lucru 8 ore/zi: luni-vineri;
Posibilitati de avansare în carieră și obținerea unei bune experiențe;
Prânz gratuit.
Locatie: str. Petricani nr. 174 (troleibuz 29, autobus 16 A).
Nu ezita să ne contactezi la nr de telefon +373 60003902 sau trimite CV-ul la adresa hr@pegas.md, iar noi cu drag îți vom da mai multe detalii și îți vom spune Bun Venit în echipa noastră!!! E-mail:
hr@pegas.md
+373 60003902
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în domeniu;
Experiența anterioară de cel puțin 2 ani în poziția de contabil
Cunoașterea legislaţiei în domeniu;
Cunostinte softului specializat de evidenţă contabilă 1C și MS Office (Word, Excel, Outlook) - utilizator încrezut;
Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilitățile postului:
Operatiuni de import;
Introducerea facturilor privind serviciile;
Facturarea arenda;
Refacturarea cheltuielelor comunale;
Intocmirea actelor de achizitie a serviciilor;
Evidenta mijloacelor fixe si pieselor utilizate pentru reparatia lor;
Evidenta cheltuielilor privind transportarea angajatilor;
Verificarea corectitudinii facturilor primite privind discounturile acordate;
Intocmirea darilor de seama fiscale, statistice legate de sectorul atribuit.
Oferta noastră:
Program de lucru 8 ore/zi: luni-vineri;
Posibilitati de avansare în carieră și obținerea unei bune experiențe;
Prânz gratuit.
Locatie: str. Petricani nr. 174 (troleibuz 29, autobus 16 A).
Nu ezita să ne contactezi la nr de telefon +373 60003902 sau trimite CV-ul la adresa hr@pegas.md, iar noi cu drag îți vom da mai multe detalii și îți vom spune Bun Venit în echipa noastră!!! E-mail:
hr@pegas.md
+373 60003902
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳